سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

09027771662

09114701447

 

ساعات پاسخگویی:

10 الی 22

روش های ثبت سفارش

ثبت سفارش از دو روش امکان پذیر می باشد:

روش اول: ثبت سفارش خودکار محصولات مورد نظر از طریق وب سایت فروشگاه و پرداخت اینترنتی مبلغ بصورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت بانکی معتبر تعبیه شده در سایت.

 

در این روش، هر ساعت از شبانه روز می توانید بدون مذاکره مستقیم با کارشناسان بخش فروش و بصورت خودکار، محصولات دلخواه خود را ثبت سفارش نموده و در انتها مبلغ محاسبه شده را مستقیماً بصورت آنلاین به حساب فروشگاه اینترنتی ساویرا پرداخت نمایید.

مراحل انجام ثبت سفارش در این روش بشرح زیر می باشد:

۱- هر یک از محصولات مورد پسند خود را پس از انتخاب، با ذکر تعداد و سایر جزئیات احتمالی هر کدام از آن ها (مانند: سایز، رنگ و…) از طریق گزینه «افزودن به سبد خرید» به سبد خرید خود اضافه نمایید.

۲- پس از انتخاب محصولات مورد نظر، جهت نهایی کردن سفارش خود وارد بخش سبد خرید خود شوید. انجام این مرحله یا از طریق انتخاب گزینه «مشاهده سبد خرید» و یا از طریق انتخاب آیکن سبد خرید در بالای وب سایت فروشگاه امکانپذیر می باشد.

۳- پس از مشاهده لیست محصولات انتخاب شده شما در سبد خرید و کنترل دقیق جزئیات، جهت تکمیل سفارش خود گزینه «ادامه جهت تسویه حساب» را انتخاب فرمایید.

۴- پس از ورود به صفحه جدید، در صورت داشتن کد تخفیف معتبر، گزینه  «کد تخفیف دارید؟» را انتخاب نموده و کد تخفیف خود را در کادر تعبیه شده وارد نمایید و سپس گزینه «اعمال کوپن» را جهت اعمال تخفیف روی قیمت محاسبه شده انتخاب نمایید. (درصورت نداشتن کد تخفیف معتبر این بخش را خالی بگذارید…)

۵- در بخش جزئیات صورت حساب، مشخصات، اطلاعات تماس و آدرس پستی خود را در بخش های خواسته شده بصورت دقیق و بدون اشتباه وارد نمایید. (پر کردن قسمت های ستاره (*) دار برای تکمیل ثبت سفارش الزامیست!)

نکته: عضویت در سایت برای ثبت سفارش الزامی نیست! اما اگر علاوه بر ثبت سفارش تمایل به عضویت در سایت نیز دارید کافیست تیک گزینه «می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید؟» را فعال نموده و در کادر جدید باز شده برای خود یک «کلمه عبور» مناسب انتخاب نمایید. در غیر این صورت تیک این گزینه را خالی بگذارید…

۶- پیش فاکتور شما در بخش «سفارش شما» قابل مشاهده می باشد. قبل از نهایی کردن سفارش، مجدداً بصورت دقیق جزئیات مربوطه (مانند: نوع کالا، تعداد، سایز، رنگ انتخابی و…) را بدقت بازبینی نموده و پس از اطمینان از صحت آن ها، در قسمت «حمل و نقل» گزینه مورد نظر خود را جهت تکمیل سفارش انتخاب نمایید.

نکته اول: کلیه سفارشات فروشگاه اینترنتی ساویرا از طریق سیستم حمل و نقل «شرکت ملی پست ایران» به مقصد مشتریان ارسال می گردد. زمان دریافت محصول در شرایط عادی از طریق سیستم پستی کشور معمولاً بین ۳ تا ۷ روز کاری متغیر است.

نکته دوم: ارسال سفارشات مربوط به شهر های «رشت»، «فاز تجاری منطقه آزادانزلی» و «بندرانزلی» از طریق «سیستم پِیک» و در روزهای فرد صورت می گیرد. بنابراین ساکنین این مناطق جهت تسریع در دریافت بسته پستی، میتوانند گزینه مربوط به خود را در حین ثبت سفارش انتخاب نمایند.

۷- پس از انتخاب روش حمل و نقل، درگاه پرداخت بانکی مورد نظر خود را از بین موارد ارائه شده در بخش مورد نظر مشخص نموده و گزینه «ثبت سفارش» را انتخاب نمایید. در صورت کامل بودن اطلاعات وارد شده، پس از لحظاتی وارد درگاه پرداخت بانکی رسمی مورد نظر شده و میتوانید با تکمیل اطلاعات کارت بانکی دارای رمز دوم خود، فرایند پرداخت را تکمیل نمایید. لازم بذکر است برای پرداخت مبالغ بالای ۱۰۰ هزار تومان فعال بودن رمز دوم پویا الزامیست!

۸- در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت، پس از لحظاتی بصورت خودکار از طریق درگاه بانکی، مجدداً به وب سایت فروشگاه اینترنتی ساویرا انتقال پیدا خواهید کرد.

۹- در این مرحله وضعیت موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش خود را بهمراه سایر مشخصات آن از جمله شماره سفارش مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده اتمام فرایند ثبت سفارش شما می باشد.

روش دوم: ثبت سفارش مستقیم از طریق ارسال پیام در پیام رسان WhastApp و پرداخت مبلغ از روش کارت به کارت

 

در این روش کافیست به شماره های ذکر شده در بخش «ارتباط با ما» در قسمت پایین کلیه صفحات وب سایت فروشگاه اینترنتی ساویرا در پیام رسان WhatsApp پیام ارسال نمایید و کالاهای مورد نظر خود را بهمراه ذکر جزئیات هریک از آن ها (مانند: کد شناسه محصول، تعداد، سایز، رنگ و…) در متن پیام مشخص فرمایید. کارشناسان فروش مجموعه در اسرع وقت پاسخگوی پیام های شما خواهند بود و در صورت موجود بودن کالاهای انتخابی ادامه روند نهایی کردن ثبت سفارش را با شما هماهنگ خواهند کرد.

این مراحل شامل رزرو محصول، ارائه شماره کارت فروشگاه جهت انتقال مبلغ خرید و دریافت اطلاعات تماس و مشخصات پستی شما پس از موفقیت آمیز بودن انتقال وجه جهت ارسال مرسوله های پستی خواهد بود.

لازم بذکر است جزئیات مربوط به این فرایندها توسط کارشناسان بخش فروش با شما هماهنگ خواهد گردید.

نکته اول: کلیه سفارشات فروشگاه اینترنتی ساویرا از طریق سیستم حمل و نقل «شرکت ملی پست ایران» به مقصد مشتریان ارسال می گردد. زمان دریافت محصول در شرایط عادی از طریق سیستم پستی کشور معمولاً بین ۳ تا ۷ روز کاری متغیر است.

نکته دوم: ارسال سفارشات مربوط به شهر های «رشت»، «فاز تجاری منطقه آزادانزلی» و «بندرانزلی» از طریق «سیستم پِیک» و در روزهای فرد صورت می گیرد. بنابراین ساکنین این مناطق جهت تسریع در دریافت بسته پستی، میتوانند گزینه مربوط به خود را در حین ثبت سفارش انتخاب نمایند.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول