سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

09027771662

(فقط واتس اپ یا تلگرام)

ساعات پاسخگویی:

10 الی 22

پرسش و پاسخ

آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی ساویرا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، بدون وارد شدن به سایت نیز می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید خود اضافه کرده و مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش را بدون ایجاد حساب کاربری و عضویت تکمیل نمایید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

اطلاعات مربوط به سفارشات و مرسوله های مشتریان فروشگاه اینترنتی ساویرا جهت پیگیری پس از تکمیل و تحویل به سیستم حمل و نقل مورد نظر از طریق «ایمیل» و «پیامک» به مشتریان محترم ارسال می گردد. لازم بذکراست پس از تکمیل سفارش می توانید با مراجعه به قسمت «پیگیری سفارش» وب سایت فروشگاه اینترنتی ساویرا (واقع در منوی دسترسی سریع در پایین سایت) از طریق «شماره سفارش» یا «ایمیل» یا «شماره موبایل» خود، وضعیت سفارش مورنظر را بهمراه سایر جزئیات آن رهگیری نمایید.

دوست دارم از فروشگاه اینترنتی ساویرا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

دارا بودن نمادهای اعتماد الکترونیکی از درگاه های معتبر پرداخت الکترونیکی به کسب و کار ما رسمیت و اعتباربخشیده است. نماد اعتماد الکترونیکی توسط درگاه های رسمی و معتبر پرداخت بانکی نظیر: زرین پال، آیدی پی و پِی فا پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این مراکز قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در قسمت پایین سایت با کلیک روی هریک از این نمادها از جعلی نبودن آن بصورت آنلاین اطمینان پیدا کنید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را بصورت اینترنتی (آنلاین و خودکار از طریق سایت) ثبت کنند یا به شماره های موجود در بخش «ارتباط با ما» در قسمت پایین تمامی صفحات وب سایت فروشگاه اینترنتی ساویرا در پیام رسان های WhatsApp یا Telegram پیام ارسال فرمایند تا کارشناسان بخش فروش از طریق گفتگوی آنلاین درخصوص مراحل ثبت سفارش و انتقال وجه آن ها را راهنمایی کنند. توجه داشته باشید که «تماس های تلفنی» به هیچ عنوان دریافت نشده و پاسخ داده نمی شوند و تنها راه ارتباطی ارسال پیام متنی در WhatsApp یا Telegram می باشد.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی ساویرا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

خیر! برای جلوگیری از وقوع اشتباهات احتمالی ناشی از عدم هماهنگی خریدار با دریافت کننده مرسوله (مانند: مفقودی یا برگشت خوردن بسته سفارشی)، این گزینه بصورت پیش فرض برای مشتریان فروشگاه فعال نمی باشد. اما در حالت کلی برای ارسال مرسوله به آدرس متفاوت و تحویل به شخص دیگر، لطفاً پس از انجام هماهنگی های لازم با شخص تحویل گیرنده، مشخصات کامل وی اعم از نام، آدرس کامل و شماره تماس ایشان را در فیلدهای خواسته شده بصورت دقیق و بدون اشتباه وارد نموده و کل سفارش را به نام شخص تحویل گیرنده ثبت نمایید.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

می‌‏توانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تأیید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون ثبت سفارش و پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف یا اصلاح کنید. پس از تکمیل نهایی سفارش و اتمام خرید و پس از پرداخت بانکی، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن از طریق WhatsApp یا Telegram به کارشناسان بخش پشتیبانی فروشگاه پیام دهید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق پیامک و ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت. توجه داشته باشید که «تماس های تلفنی» به هیچ عنوان دریافت نشده و پاسخ داده نمی شوند و تنها راه ارتباطی ارسال پیام متنی در WhatsApp یا Telegram می باشد.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت «موجود در انبار» مشخص شده، در انبار فروشگاه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پرداخت مبلغ صورتحساب سفارشات از دو روش قابل انجام می باشد: روش اول: پرداخت آنلاین از درگاه امن بانکی بصورت خودکار از طریق ثبت سفارش در وب سایت فروشگاه روش دوم: پرداخت از طریق روش کارت به کارت و هماهنگی از طریق ارسال پیام در پیام رسان WhatsApp به کارشناسان فروش فروشگاه

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق درگاه های بانکی تعبیه شده در وب سایت فروشگاه، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

آیا قابلیت پرداخت در محل برای خریداران محصولات فروشگاه اینترنتی ساویرا امکان پذیر است؟

خیر. مبلغ تمام شده برای کلیه سفارشات بصورت پیش پرداخت از مشتریان محترم اخذ می گردد و تکمیل کلیه سفارشات، مستلزم پرداخت موفقیت آمیز مبلغ کامل آن ها از جانب خریداران می باشد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‏‌توانم کالایی که سفارش داده‌‏ام را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

خیر. از آنجا که ساویرا یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل فروشگاه به هیچ عنوان امکان‌ پذیر نیست و تمامی مراحل بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

آیا قیمت محصولات در وب سایت فروشگاه اینترنتی ساویرا بروز هستند؟

بله. فروشگاه اینترنتی ساویرا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و بروز رسانی می‏‌کند.

آیا قیمت‌‏های فروشگاه نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در فروشگاه اینترنتی ساویرا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌های ارائه شده درسایت فروشگاه کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از آن برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها درفروشگاه ساویرا قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب ارائه شده و از مقداری مناسب و منصفانه برخوردار است.
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول